١٢ - ١٣ - استراتيجيات تسويق المنتجات والخدمات

١٢ - ١٣ - استراتيجيات تسويق المنتجات والخدمات

"في قلب كل براند ناجح لابد من وجود منتج ناجح"



Sub Category

  • Product Marketing

{inAds}

Objectives

  • خصائص المنتجات و تصنيفاتها وفئاتها المختلفة
  • كيفية تصميم المنتج بطريقة فعالة، وما العناصر التي تُسهم في نجاح التصميم، مثل التغليف، اختيار الأسماء التجارية، البيانات المكتوبة، الضمان وغيرها
  • تصنيف الخدمات بأنواعها المختلفة
  • الاتجاهات الحديثة في عالم الخدمات، وواقع الابتكار في هذا القطاع
  • استراتيجيات تسويق الخدمات وتطوير جودتها


Pre Requisites

  1. لمستوى المبتدئين وطلبة التسويق


FAQ

  • Q. How long do I have access to the course materials?
    • A. You can view and review the lecture materials indefinitely, like an on-demand channel.
  • Q. Can I take my courses with me wherever I go?
    • A. Definitely! If you have an internet connection, courses on Udemy are available on any device at any time. If you don't have an internet connection, some instructors also let their students download course lectures. That's up to the instructor though, so make sure you get on their good side!



{inAds}

Coupon Code(s)

Previous Post Next Post